WWE 2K24 SuperCharger
This product will no longer be available for purchase as of 1/31/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K24 will be shutdown as of 3/31/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. The WWE 2K24 SuperCharger puts the biggest Legends in the WWE Universe in your hands. Unlock ALL WWE Legends available at launch, including Batista, Kevin Nash, Chyna, and Yokozuna, as well as throwback arenas such as WCW Nitro, ECW One Night Stand ‘06, SmackDown ‘02, and more! The WWE 2K24 SuperCharger is included as part of the Season Pass, and the Season Pass is included in the WWE 2K24 Deluxe and Forty Years of WrestleMania Editions.