WWE 2K24 Post Malone & Friends Pack
This product will no longer be available for purchase as of 1/31/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K24 will be shutdown as of 3/31/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Take down the competition with the Post Malone & Friends Pack, featuring the 9-time Diamond-certified artist and a host of notable WWE Superstars and Legends. Make a splash with WWE Hall of Famer Sensational Sherri, unleash the head-banging duo of Mosh and Thrasher, and deliver a little “Shake, Rattle, and Roll” with the Honky Tonk Man and his manager “The Mouth of the South,” Jimmy Hart. The Post Malone & Friends Pack also includes a special MyFACTION Manager card for Hart. Each playable Superstar also comes with their own MyFACTION card. The Post Malone & Friends Pack is already included with the WWE 2K24 Season Pass.