2019 Hyundai Veloster N and Turbo Free Car Pack
This add-on features the all-new 2019 Hyundai Veloster N and 2019 Hyundai Veloster Turbo cars for you to collect, race, and customize. Once the pack is acquired, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge.