10,000 Halo Credits +1,500 Bonus
Buy 10,000 Halo Credits and receive a 1,500 Credit bonus! Halo Credits are in-game currency used to purchase player customization items, boosts, and other consumables as well as unique seasonal Battle Passes that never expire. Create your own personal Spartan and prepare for battle in Halo Infinite Multiplayer! You may need to restart Halo Infinite for Halo Credits to appear in your account.