Zombie Army 4: 7.65mm Polizeipistole Pistol Bundle
Originally manufactured for German police forces, the 7.65mm Polizeipistole is a favourite of super-spies everywhere. This small and stylish number is sure to turn heads – before blowing them completely off their shoulders. This Weapon Bundle contains; - The 7.65mm Polizeipistole - 2 Charms (Werner Dog Tag, Vesper Martini) - 2 Bespoke Weapon Skins (Desert Occult, Superspy Chrome)