WRC Generations - Porsche 911 GT3 RS RGT Extra liveries
Get 2 liveries for the Porsche 911 GT3 RS RGT driven by Romain Dumas in 2015 at the Tour de Corse and Rallye Deutschland. In the same year, Romain Dumas finished second in the R-GT Cup and won at Rallye Deutschland.