WRC Generations - Peugeot 206 WRC 2002
24 wins, 3 manufacturers' titles, 2 drivers' titles… the Peugeot 206 left a big mark in its era and was driven by top drivers such as Marcus Grönholm and Gilles Panizzi. With WRC Generations, you can get behind the wheel of this iconic car and experience the extreme sensations it was famous for. 4 cylinders, 300hp and 1,230kg.