WARRIORS OROCHI 4: Bonus Mount "Pegasus"
The bonus mount "Pegasus" will be added. Enjoy fighting battles in all-new style. ■Content Bonus Mount "Pegasus" ■How to use You can change mounts from camp by selecting "Party" - "Form Team".