Vikings - Wolves of Midgard Pre-order DLC
The exclusive pack contains an additional outfit for both male and female warriors, consisting of an additional tattoo, hairstyle and clan symbol, as well as a new beard style for the Viking warriors and tribal jewelry for shieldmaidens.