Vampire: The Masquerade - Swansong Victoria Ash Xbox One
Victoria Ash, played by Jessica Chobot, guest star in L.A. by Night, is the highest-profile Toreador in the Camarilla, and Emem's mawla. She is passing through Boston and has a favour to ask of you.