Treetop Trials / Bear Squire Honey Journey (Bundle)
About the bundle: Play as the Inventor Squirrel and the Bear Squire in their own unique adventures! This bundle includes two games. Each game comes with 3 different versions, totaling 6 products in this package. Each version has its own gamerscore to be achieved! Games included in this bundle: Treetop Trials is a 2D hand-drawn platformer where you can walk on walls and ceilings using your gravity boots! Your mission is to fix the treetop security systems to protect everyone from the gnomes's magical mischief. Bear Squire Honey Journey is a fun platformer for all ages and skill levels! Run, jump, and use your hammer attack to launch yourself from walls and other special objects! In each level you'll be hopping on trampolines, avoiding spikes, smashing crystals to gain altitude, finding secret portals and many more engaging activities. Complete every level and help the Bear Squire be successfully knighted!