Total War: WARHAMMER - Blood for the Blood God
The Blood for the Blood God DLC Pack is playable in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Blood for The Blood God brings the following gory effects to Total War: WARHAMMER. Blood spurts Gore-spatter on unit models Limb and head dismemberment (humanoids and non-legendary characters) Certain undead units may continue to fight after dismemberment! Explosive Gibbing Bloody UI elements New random, global campaign events that generate greater carnage in battle Depending on your country of residence, Blood for the Blood God may raise the age rating of the main game.