The Long Journey Home
There are a million stars in the universe. Only one of them is Home. It was supposed to be a short test run – a quick flight to Alpha Centauri and back. But when mankind’s first experimental jump drive goes wrong, you and your crew find yourselves trapped on the wrong side of the galaxy. Now, you are entirely on your own – and the only way back leads through the vast unknown of outer space. On your strange journey, you will encounter unforeseen obstacles and unimaginable treasures. You will fail and you will pick yourselves up again. You will suffer painful losses and also make new friends – in a vibrant universe that changes its design with every new journey. Your most important goal: Bring your crew back home to their families and friends. The Long Journey Home combines an open world full of galaxies, planets and anomalies with quests and mechanics of a rogue-like RPG. You have to make decisions – and choose to live with the consequences. One destination. Endless adventures. Where will this journey take you?