Experience Bethesda Game Studios’ post-nuclear and epic fantasy masterpieces. The winners of over 250 Game of the Year Awards, together in one bundle at a reduced price The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition The Elder Scrolls V: Skyrim celebrates 10 years of adventuring in breathtaking detail. The Anniversary Edition includes over a decade’s worth of content: the critically acclaimed core game and the 3 official expansions, plus Creation Club content. Fallout 4: Anniversary Edition For ten years, Fallout 4 has stood as one of the most celebrated open-world RPGs of all time. Now, the Fallout 4: Anniversary Edition brings the complete post-nuclear epic together in one definitive package. Winner of over 200 “Best Of” awards including the DICE and BAFTA Game of the Year, this edition includes the acclaimed base game, the 6 official expansions, and more than 150 Creation Club items including weapons, armor, building packs, and more to enrich your journey through the Commonwealth. Celebrate a decade of adventure, survival, and choice in a world forever changed. The wasteland is yours to explore again.