NEW: If you get the Year 1 or Year 2 Pass, unlock one additional vehicle (Cadillac Ciel concept) in the Year 3 Pass (to be purchased separately). The Year 2 Pass includes: - The Chase Squad experience: a new PvE gameplay and new open world challenges. Unlock seven exclusive Chase Squad vehicles: six cars and one helicopter with unique customization. - 13 additional vehicles available immediately, such as the Maserati MC20 Cielo (2023) or the Nissan Skyline GT-R (R32) (1989).