The Coma 2B: Catacomb - The Child of Destiny Yungho
It's going to be interesting to meet this Youngho, because this Youngho is... a wizard! According to prophecy, a Korean high school freshman with a scar on his forehead will save the school in The Coma. His chosen colour is green, so he must be calm and intelligent. While the other students are dressed in their tacky Korean school uniforms, this Youngho will work his magic with his magic pen, opening doors, solving riddles, and destroying Swordman Ghosts once and for all with his Necroblade... er, I mean, magic pen!