TERA Coin 2,000 (+100 BONUS)
TERA Coin 2,000 (+100 BONUS) "Get a 100 more TERA Coins as a bonus with the purchase of this product! Use TERA Coin to purchase items from the TERA in-game store, like costumes, weapon skins, mounts, and more! This product will grant TERA Coin for use in the Playstation version of TERA only."