Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf
Improve your game and bring the pain with Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf, an experience guaranteed to blow some (zombie) brains out. With local multiplayer, 2 – 4 players can relish in victory right from the comfort of your living room. Bunker yourselves down on the couch for a round of drives, pitching and putts sure to cause some off-par banter! Hone your skills in single player or devastate your friends with competitive, turn-based play, supporting up to 4 players online. Pick from one of 4 different characters and unlock specialized golf clubs, costumes, and balls to rip your way through multiple courses as Frank West sits back and provides play-by-play commentary. Collect Power-Ups to take your game to the next level and decapitate zombies with explosive style, keeping your swings low and your kill count high. You'll find it all in Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf, where wanton destruction is just par for the course! Fore!! Unlock specialized golf clubs, costumes, and balls to rip your way through multiple courses as Frank West sits back and provides play-by-play commentary for all your swings, birdies, and shots of pure, wanton destruction. Collect Power-Ups to take your game to the next level and take out zombies with explosive style, keeping your swings low and your kill count high.