Sky Oceans: Wings For Hire
"The Age of Sky Pirates Returns!" A Touching Narrative, A Heartfelt Message... Relive the charm of classic RPGs with a touching story about the search for purpose. Take the role of Glenn Windwalker as you assemble your team of pirates and fight against the Alliance. Thrilling Turn-Based Dog Fights Fight adversaries within the open blue skies in strategic turn-based dog fights. Tactically plan attacks and adapt your strategy to the ever-changing scenarios! Build your party and customise your airships Assemble a party of rag-tag air pirates and upgrade airships with new special abilities as you progress through a winding narrative! Manage resources and expand your airship departments strategically. Do you have what it takes to be captain?! A Beautiful World Filled With Wonder Stunning Studio Ghibli-inspired visuals make for diverse environments and memorable character design. Discover new towns, and cultures and help solve local problems to gain their support and loyalty Original Orchestral Soundtrack A beautifully orchestrated original soundtrack accompanies you along your journey.