Shy Dogs Hidden Orchestra 2
Shy Dogs Hidden Orchestra 2 is the sequel to the cozy hidden object game Shy Dogs Hidden Orchestra. This time, you must find not only the dogs, but also their instruments. Each level hides a key that opens a treasure chest, granting a hidden instrument and revealing the shyest dog of them all. Explore 10 charming levels filled with cute details and carefully hidden surprises. With 32 hidden objects in each level, your mission is to search every corner, complete each musical pair, and bring the orchestra back together.