As the composer of the game's soundtrack and a motorcycling fan, Sir Bob Cornelius Rifo, aka The Bloody Beetroots, worked with Dainese, AGV and Ducati to create a livery for the Ducati Panigale V4 R and an exclusive full rider outfit, including boots, helmet, gloves and leather jacket! Wear this unique equipment for RiMS Racing with pride!