Rhythm Towers Demo
Rhythm Towers is a music-driven strategy game set on the musical world of Planet Rhapsody. The planet’s life force, the AlgoRhythm, is under threat from Creeps driven by a supernatural force that despises music. As members of a once-failed alien pop group, you’ll use strategy, timing, and rhythm to defend the beat that keeps the planet alive. Build and upgrade musical towers that double as weaponised instruments. Each Rhythm Tower you place adds a new layer to a dynamic, evolving soundtrack, changing both the music and the flow of battle. Match the rhythm to power up your defences, trigger stronger attacks, and outplay the rhythm-hating Creeps. This free demo includes an in-game tutorial to get you in the groove, plus three playable levels featuring different musical genres and increasingly challenging enemies. Play solo or team up locally with a friend in Duet Mode for couch co-op rhythm strategy.