QUByte Classics - Jim Power: The Lost Dimension Collection by Piko
QUByte Classics: Jim Power: The Lost Dimension by PIKO is a classic action-adventure platformer that brings the special agent Jim Power, to save our planet from the supernatural alien, Vaprak. His forces are too strong, a direct attack would not be effective and that’s why Jim Power has to slip through the defenses and attempt to stop this threat. It’s up to the player to reach Vaprak’s fortress and send him back from where he came. Upgrade your weapons, jump carefully through the platforms, eliminate the enemies and reach the peak of your skills to save the planet from the never knew evil. PIKO Interactive and QUByte Interactive.