Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 3
Strike fear in your prey with a lineup of premium Predator classes, giving you more ways to customize your appearance and playstyle to become the most elite hunter in the jungle. This DLC bundle includes the new Scar Predator, Chopper Predator, and Celtic Predator premium classes.