Poppy Kart
★ Poppy kart is a funny racing video game in a pixelated world ! The first 7 races are free ! ★ Mario Kart fans (SMK-Super Nintendo) will love the world of Poppy Kart ! ★ 1st price Appli-Awards-2013 OpenClassrooms.com The challenge : find Froggy, the runaway girl. Travel, fight and drive as fast as you can thru 29 hand-crafted crazy races ! Try the PoppyStick and use your smartphone as a joystick by playing on a tablet or another device with a wifi connection. Enjoy !