Pocket Bravery - Season Pass 1
Meet the New Challengers Rick Johnson – The fearless gunslinger from Guns N’ Runs joins the battle with a high-speed, close-range combat style. His Machines at Work stage brings the industrial chaos of his world to life. Brandon Carter – A former CIA operative who now fights on his own terms. His sharp, tactical approach is perfectly matched by the urban intensity of the City Hall Station stage. Dvesha – A mysterious shadow-wielder who bends darkness to his will. Face your fears in his unsettling Disturbed Place stage, where energy and chaos collide. Camille Leclerc – A rebellious punk fighter from Marseille with a fiery attitude and a rhythm that hits as hard as her strikes. Her Marseille, France stage captures her raw, untamed spirit. Season 1 Pass Contents - Four playable characters: Rick Johnson, Brandon Carter, Dvesha and Camille Leclerc - Four new stages inspired by each fighter’s story and style - Bonus content including colour palettes, gallery artwork and exclusive music tracks - Full roster integration across Versus, Arcade and Online modes Upgrade your line-up, master new styles and experience the evolution of Pocket Bravery with the complete Season 1 collection.