Pinball FX - World Cup Soccer Trial
Travel the United States and work your way up to the finals to be named World Champion! Juggle and dribble your ball, take aim, and score to pave your way to victory. Table Goals: - Shoot the ball past the goalie to score a goal for big points - Hurry up after your 4th goal to get a TV Award - Watch as your shots spin the giant soccer ball - Battle 15 World Cup teams in Multiball and climb the ranks - Win in the final match and earn the title of World Champion!