Out of Sight
Out of Sight is a deeply atmospheric horror game that blends first and second-person perspectives with riveting voice-acting to immerse you in a chilling and emotional journey. The world from a new perspective Having regained sight through her beloved Teddy, Sophie knows she must find a way out before it’s too late. Danger lurks around every corner—one misplaced step, a creaking floorboard, or unexpected bump could spell capture… and an uncertain fate. Without sight, but not without hope Rely on your wits and instincts to overcome the many challenges of the mansion. With only your courage and Teddy to guide you, survival is in your hands. A Mansion of Secrets Piece together the chilling story buried within the mansion’s walls. Unravel its tragic past and uncover the events that turned it into a place of nightmares. Psychological Discomfort Not all is as it seems. The line between reality and illusion is razor-thin, and your senses may betray you. Survival Above All Avoid your relentless captors and uncover the secrets of your capture. Will you discover the truth and break free, or become a lost soul trapped forever?