Monster Camp Character Pack - Colorful Campers
It’s camping season again! Pack your bags and come back to Camp Spooky… with 4 brand new playable characters to choose from! This is the pack for those who want to go beyond the classic 4 playable colors. Blue, Green, Red, and Yellow? Think again. Say hi to 4 new colorful characters who are ready to spice up this mix with complete new tones such as Pink and Orange! Who are these rascals? Doug is the Slime Cube who's now more friend-shaped! He may be your choice if you have a soft side, a heart of gold, and the goal of having an unforgettable summer. Whiskey the Biker Unicorn, on the other hand... he's a tough-as-nails lad for those who want to kick ass and look fabulous at the same time. Then there's Jacqueline the Earthly Pumpkin: her folksy farmer vibes will let you enjoy nature at its fullest. And finally, you have Mamimi the Oni, for those who have two sides to them: chill&cool and energy drink-fueled competitive maelstrom. So get this pack and say welcome to these... COLORFUL CAMPERS!