Lost in Random: The Eternal Die Demo
Please note that save data from the demo version will not carry over to the full game. Any progress, unlocked items, or character data saved in the demo will not be transferable to the main game. A GAME OF CHANCE, A TEST OF SKILL Lost in Random: The Eternal Die blends dynamic real-time action, tactical combat, and risk-reward dice mechanics for thrilling second-to-second battles. Unravel an original stand-alone story as Queen Aleksandra, the once great ruler of Random on a mission for vengeance and redemption. Wield an arsenal of four unique weapons, unleash powerful card-based abilities, harness elemental relics and strategically roll your trusted die-companion, Fortune, to shift the tide of battle. Or take on high-stakes wager games where the right roll could lead to incredible rewards… or crushing consequences. Even death isn’t final - return to the Sanctuary to unlock new weapons, buy powerful upgrades, and take on quests from your allies to prepare for your next run. A DARK FANTASY BROUGHT TO LIFE Explore four dynamic biomes, each teeming with danger, secrets, and unpredictable challenges. Lose yourself in a haunting world of gothic whimsy, vivid landscapes, and an enchantingly atmospheric soundtrack. With alternative endings to discover and a fully voiced cast of quirky characters, The Eternal Die invites you back into the world of Random for another unforgettable chapter. KEY FEATURES - Fast-paced, second-to-second combat that blends real-time action with tactical decision-making. - A unique dice-roll mechanic that shifts battles in unexpected ways. - Four diverse and fully upgradeable weapons each with distinct playstyles. - 100+ elemental relics and 15 powerful card-based abilities to customise your build. - Four randomly-generated biomes filled with secrets, enemies, and high-stakes challenges. - 30+ unique enemy types and 4 ruthless world bosses, each demanding skill and strategy. - Randomly generated encounters, evolving relic synergies, and adjustable difficulty settings let you play your way. - A dark fantasy world brought to life in a Burtonesque style featuring hauntingly beautiful environments and an enchanting soundtrack.