Lies of P: Overture Bundle
ABOUT LIES OF P Lies of P is a thrilling soulslike that takes the story of Pinocchio, turns it on its head, and sets it against the darkly elegant backdrop of the Belle Epoque. You are a puppet created by Geppetto who’s caught in a web of lies with unimaginable monsters and untrustworthy figures standing between you and the events that have befallen the world of Lies of P. You are awakened by a mysterious voice that guides you through the plagued city of Krat - a once lively place that has been poisoned by madness and bloodlust. In our soulslike, you must adapt yourself and your weapons to face untold horrors, untangle the unfathomable secrets of the city’s elites and choose whether to confront predicaments with the truth or weave lies to overcome them on the journey to find yourself. Confront the people who manipulate the strings of treachery that doomed Krat. ABOUT LIES OF P: OVERTURE Lies of P: Overture is a dramatic prequel to the acclaimed soulslike action RPG, Lies of P. It transports you to the city of Krat in its final days of haunting, late-19th-century Belle Époque beauty. On the brink of the Puppet Frenzy massacre, you follow a legendary Stalker—a mysterious guide—through untold stories and chilling secrets. As Geppetto’s deadly puppet, you’ll journey through Krat and its surroundings, uncover hidden backstories, and face epic battles that shape the past and future of Lies of P. As Geppetto’s Puppet, you encounter a mysterious artifact that transports you back to Krat in its final days of grandeur. In the shadow of an impending tragedy, your mission is to explore the past and uncover its dark secrets—haunted by surprises, loss, and vengeance. The choices you make ripple through the past and present in the world of Lies of P, revealing hidden truths and leaving lasting consequences. Embark on an unforgettable adventure where the symphony of steel clashes with the haunting melody of the unknown. Dare to unravel the mysteries of the past, for in the heart of darkness lies the key to unlocking the secrets of a timeless tale reborn. “Geppetto’s puppet… We need your help.”