Legends of Japan
Past the temples on Mount Fuji, through the rice fields around the hills, secrets lay hidden all across Japan. The sun is rising and the Yokai are crossing from the spiritual lands into our material realm. Join Clicky on a journey through Feudal Japan where you’ll experience the wonderful fireworks festivals and learn about the disciplined traditions of the samurai training in their dojos. This DLC includes 10 new levels ranging from Japanese temples to Sumo tournaments. It also features more than 300 new Japan themed objects and characters that will be available in the level editor upon purchase! People who don’t own this DLC will still be able to play through user created maps that use objects from the Legends of Japan DLC. Grab your katana and make your way through the bamboo forest where the DLC is waiting for you.