Jewel Match Solitaire: Winterscapes 2 Collector's Edition
Take a break from the holiday hustle ! Clear icy tableaus in frosty levels with classic and new solitaire variants like Genghis Khan, Lullaby, or Mammoth! Build fantasy locations in a picturesque winter wonderland with enchanting backgrounds, from a cozy cottage to a snow-covered palace. Undertake quests to collect exclusive winter decorations that bring festive life to the frozen scenes. Play your way with Standard, Challenging, Relaxed, and Timed modes. No matter your preferred playstyle, prepare to be enchanted by a soothing holiday soundtrack and captivating winter visuals in this year’s most delightful Solitaire experience! The Collector’s Edition includes: - Hundreds of bonus levels! - Six additional Solitaire variants! - Bonus replayable Mahjong levels! - Even more wintery locations to build!