Download and play as Atom - Physics prodigy Ryan Choi took on the mantle of The Atom when his mentor—and the original Atom—Ray Palmer mysteriously disappeared. Now armed with quantum shrinking technology, Ryan will use the subatomic power of the quantum bio-belt to seek out his lost friend and further the fight for justice.