Hope of the Alliance
Add-on for Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, containing 1x Special HQ Statue Please double-check all descriptions before purchasing. This pack includes the following: 1x Special HQ Statue - (Nowa Haniwa) *Please be aware that this set is included in the Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes - Digital Deluxe Edition *Please be careful not to purchase multiple times accidentally.