Hitman HD Enhanced Collection
The world's best Assassin is back, and now in 4K high resolution, 60fps quality! Playable for the first time on Xbox One - step into the shoes of Agent 47 once again in Blood Money HD and Absolution HD as you've never seen it before. Hitman: Blood Money HD - When assassins from Agent 47's contract agency, The ICA, are eliminated in a series of hits, it seems a larger, more powerful agency has entered the fray. Sensing he may be a target, 47 travels to America, and prepares to make a killing. Hitman: Absolution HD - Betrayed by the Agency and hunted by the police, Agent 47 finds himself pursuing redemption in a corrupt and twisted world. Enjoy the ultimate Hitman HD experience now!