Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders
Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders DLC expands the Game of Life and Death with a brand new campaign challenge and a unique companion character. Risk the ire of chained gods in the Mapmaker Challenge as you search for a legendary portal that can undo a mistake from your past. Then join Hubie the Orphan, your unpredictable new goblin companion, in his struggle to unravel a world-ending prophecy. This content requires the base game Hand of Fate 2 in order to play.