Glyphs of Gitzan
Explore mysterious ruins and uncover their secrets by mastering the glowing glyphs! Glyphs of Gitzan is a block-sliding puzzle adventure spanning 50 unique stages of increasing complexity. Take the role of a young explorer and navigate levels in top-down pixel art style, pushing stone pillars across tiled floors to align them with rows of glyphs. Glowing symbols on each pillar hint at the direction its light will emanate. If you can light up all the glyphs with the pillars in each hall, you’ll be able to proceed to the next tricky chamber. Can you unlock all the secrets of Gitzan?