Fortnite - Crossmark Operative Pack
Being a self-taught expert in stealth and style means you get to blend in but still stand out. Carry out your next mission with the Crossmark Operative Pack, featuring: ALL MODES - Nia Outfit - Critical Carryall Back Bling - Crossmark Cudgel Pickaxe SAVE THE WORLD MODE - Access to “Save the World” PvE Campaign - Nia Challenges: Earn up to 1,500 V-Bucks by completing Save the World daily quests. Challenges unlocked after having completed the "Homebase Stormshield Defense 3" mission in "Save the World" Campaign. V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass! Gliders and Contrails may not not be used in Save the World mode.