Dying Light 2 Stay Human: G.R.E. Hazmat Bundle
These guys were responsible for keeping the virus contained. Just look at how that turned out. Now, don their outfit and use their equipment to show them what they should have done and take care of the situation in Villedor yourself! Show the G.R.E. how to take care of the situation in Villedor! It’s hard work, but someone’s got to go in and clean up the messes the G.R.E. leaves in their wake. But not you! Grab the G.R.E. Hazmat Bundle right now and add to the carnage left all over Villedor. Plus, the bundle comes with 500 DL Points to spend in the in-game store, too! Before and during the early days of the outbreak, these guys were taking care of the situation within the labs and quarantined buildings, but then all hell broke loose. Now it’s time to clean up The City, once and for all! The G.R.E. Hazmat Bundle contains: - G.R.E. Hazmat Outfit — Keep yourself clean from all the viscera you encounter. Trust us, you’re gonna need it. - Hazmat Gear Items — Each piece will grant you extra poison resistance. - Biohazard Pay SMG — The quickest way to clear out an area, and with each kill, your damage output increases until you reload! - Bonecutter Axe — Guns are fun and all, but sometimes you want to get up close and personal and really hack at your foes. With this axe, their limbs will come off so much easier! Good thing you're wearing a hazmat suit. - G.R.E. Token Charm — The G.R.E. were always looking for Infected Trophies, and with this charm, you’ll get some every time you dismantle it depending on how many zombies you’ve “taken care” of. - G.R.E. Grappling Hook — Zombie or not, if they’re trying to escape, you can’t let them get away. Hazardous Paraglider — Seeing this in the sky will make any enemy start running away from your landing zone. - 500 DL Points — For you to spend in the in-game store!