Cricket: Jae's Really Peculiar Game (Demo)
Cricket: Jae's Really Peculiar Game is a hand animated JRPG adventure that draws from genre classics. Join Jae as he goes on a journey with his best friends to try and fix the past in a story full of laughs, tears, and Elemelons. Engage in silly battles that involve timed hits, meter, and teamwork.