ViewAppSimulation
Out Now! Become a tram driver, so hop into the cab for the ultimate tram driving experience in the Collector’s edition of City Transport Simulator: Tram! In addition to the five real-world trams included in the Standard and Deluxe editions (ULF B1, R2.2b, ULF A1, StadtRegioTram, and Type D Vienna), the Collector’s edition also includes the E1 Vienna and the GT8N Mannheim! Hit the city streets of Tramau, transport your passengers while sticking to a timetable, and create your own tram routes to build up a fully functioning and effective tram network. Career Mode Become an operations manager for the entire tram network in career mode! From humble beginnings and limited resources, start off with a brand new fully customisable tram operation. As you pick up and drop off your passengers on time and carry out other tasks, you’ll earn XP to level up and unlock more operational resources. Use these new resources to expand your tram lines, increase your fleet of vehicles, and work towards building a city-sprawling interconnected tram network. Sandbox Mode No expectations, no pressure, just a chill tram drive. Take in the photo realistic graphics and true-to-life tram physics, day or night. Create tramlines with no limitations and transport your passengers how you see fit. Take your trams out for a spin and drive according to timetables: a purely classic tram driving experience. Welcome to Tramau Inspired by cities found in southern Germany, Tramau is a transit-friendly city which blends historical charm with forward innovation. Revel in the fun of creating a bustling, efficient tram network while admiring the city's skyline, punctuated with landmarks including a majestic cathedral that stands as a testament to Tramau's rich cultural heritage.