From Stilesville to Tokyo, these besties serve fashion, face and flawless vibes in this Fashion Pack DLC. Spill the tea with Felicia, a.k.a. the Glam Gecko - her love for glamming up and exploring the great outdoors is everything. Or join Kumi, a.k.a Lucky Bug, whose scorchin’ camera skills will make the girls the talk of the town. With stunning cityscapes as the backdrop, these iconic new looks are guaranteed to slay!