Bizarro World Pack
To help save his planet from the evil Darkseid, Bizarro clones the Justice League and creates his own Bizarro League. Join Batzarro, the world’s worst detective, angry lady Bizarra, the scared Lantern GreenZarro, and more! Play in story mode and in free play to unlock more characters, vehicles and minikits.