Bee Flowers: Save the Garden
In the third chapter of the Bee Flowers series, you’ll guide bees through stunning environments while solving logic puzzles on a hexagonal grid. The goal is simple: connect paths to deliver pollen to the flowers. The gameplay is accessible, but the challenges increase as you progress. With 30 carefully designed levels, the game features three distinct biomes: Green Fields: A peaceful green field, perfect for learning the mechanics and getting used to the game’s rhythm. Autumn Grove: An autumn scene with leaves covering the paths and winds affecting the bees' movement. Winter Hollow: A cold, serene environment where puzzles require more planning and attention. Bee Flowers: Save the Garden combines minimalist visuals, a relaxing soundtrack, and thoughtful mechanics to offer an engaging experience, perfect for puzzle lovers with a touch of personality. Time to save the garden — one path at a time.