Battlestations: Pacific - Double Trouble Nose Art…
Download 4 new pin-up girl nose art, featuring the exclusive Double Trouble, Miss Polly Rae, Miss Be Haven and Victoire. Customise the look of your aircraft and join Battlestations: Pacific's massive multiplayer battles!