Assassin's Creed Shadows Premium Edition
The Assassin’s Creed Shadows Premium Edition includes: - The base game - Sekiryu Gear Set for both Naoe and Yasuke - Eye of the Dragon Katana - Claw of the Dragon Long Katana - Sekiryu Beast Mount - Dragon Tooth Trinket - The Claws of Awaji Expansion, which features a new region, a new weapon, new skills, and 10+ hours of content. MASTER THE DEEPEST STEALTH MECHANISMS OF THE SERIES & FIGHT IN VISCERAL COMBAT “Shadows is some of the most fun I’ve had with a stealth game in a decade” – PC Gamer Play as Naoe, a quick-witted shinobi, and use light, sound, and shadows to evade detection. Infiltrate enemy strongholds with many parkour options including the new grappling hook, distract guards with shuriken or smoke bombs, and assassinate your targets with your Hidden Blade. As the samurai Yasuke, use silent bow takedowns or unleash devastating melee combos with your katana or naginata. DEEP-DIVE INTO THE CAPTIVATING WORLD OF ASSASSIN'S CREED SHADOWS “Assassin’s Creed Shadows creates one of the best versions of the open-world style.” – IGN Step into feudal Japan like never before! From majestic castle towns to serene shrines and sweeping countryside, Assassin’s Creed Shadows offers a breathtaking open world where dynamic seasons, shifting weather, and environmental destruction affect your tactical approach. DISCOVER THE MOST TECHNICALLY ADVANCED ASSASSIN’S CREED GAME YET “It leads to one of the most dynamic, fun, and best-looking open-world games I’ve played this generation.” —Kotaku Experience a true next-gen leap with Assassin’s Creed Shadows, powered by the updated Anvil engine. From the shimmer of lantern light on rain-slick rooftops to the rustle of cherry blossoms in the wind, every detail is crafted to immerse you deeper into feudal Japan. Internet connection, Ubisoft account and Microsoft Account required to access online features.