A free set of emblems containing the "Free Erusea -Bonus-", "Three Arrowheads -Bonus-", and "Three Arrowheads (Low-Vis) -Bonus-" emblems. Free Erusea -Bonus- The mark of the Free Erusea resistance movement, which was comprised of Erusean ex-military personnel. Three Arrowheads -Bonus- / Three Arrowheads (Low-Vis) -Bonus- The mark of the Independent State Allied Forces. The ISAF is a large-scale alliance aimed at protecting its member states and maintaining peace.