6 Beauty Simulator Games Collection
From soothing foot treatments and fabulous fashion makeovers to delicious cake creations and stylish DIY projects, this bundle is packed with colorful adventures for players who love beauty, design, and self-expression. Care for your clients in Foot Clinic, where every pair of feet needs expert attention and a relaxing touch. Bake mouth-watering desserts in My Bakery Empire and Real Cake Maker, creating sweet masterpieces worthy of every celebration. Hit the shops and own the runway in Shopping Mall Girl, become the stylist behind stunning celebrity looks in Stylist Girl, and transform ordinary outfits into trendy masterpieces in DIY Fashion Star. Whether you're decorating cakes, creating glamorous outfits, refreshing wardrobes, or giving clients a confidence boost, every game offers a fun and satisfying way to express your creativity. Discover charming characters, exciting challenges, tons of customization options, and endless opportunities to make everything look fabulous. Features: ● 6 fun beauty, fashion, baking, and makeover games in one collection ● Treat clients, create stylish looks, and design dazzling transformations ● Bake and decorate delicious cakes, cupcakes, donuts, and more ● Explore fashion styling, DIY clothing design, and shopping adventures ●Customize nails, hairstyles, outfits, accessories, and decorations Discover 6 delightful simulator games in one stylish collection and let your imagination shine!