Play over 100 high-quality games with friends on console, PC, phones and tablets for one low monthly price. With games added all the time, there’s always something new to play.
With EA Play, members get instant access to a collection of EA’s best-loved series and top titles, exclusive in-game challenges and rewards, special member-only content, and trials of select games for up to 10 hours.